U prostoru Gradske Vijećnice Rijeci, u petak 9. prosinca, održana  je promocija knjige autora Hrvoje Duspera GRAD PAG-BREND.

Zahvaljujući pripremi pokrovitelja tog događaja, predsjedniku uprave tvrtke Jadranski Galenski Laboratorij Ive Usmianija,  dvorana je bila  u cijelosti popunjena a najveći dio prisutnih su bili  riječki Pažani.

Knjigu je najavila višestruko nagrađivana pjesnikinja, prof. Katja  Šepić ( rođena Usmiani), koja je nadahnuto interpretirala  urednički  osvrt  izdavača knjige, PRIVREDNOG VJESNIKA iz Zagreba, objavljen u broju 3654 od 22. studenog 2010. Knjigu je predstavio i profesor na katedri  marketinga FPN iz Zagreba doc. dr. Božo Skoko, koji je napisao i predgovor. Njegove ocjene i naglasci poruka koje knjiga šalje, kod prisutnih su  izazvali interes i izraze zadovoljstva; u atmosferi se mogao osjetiti  osjećaj prisnosti s gradom, njegovom bogatom baštinom i obećavajućom  budućnošću, na osnovi resursa koje je autor prepoznao i u kojima  vidi izuzetan razvojni potencijal. Objašnjavajući proces brendiranja mjesta kao razvojnog alata koji  koristi sve više gradova, dr. Skoko je istaknuo metodološke smjernice  i operativnu iskoristivost koju je ,autor knjige, Hrvoje Dusper predstavio u knjizi.

Za kraj predstavljanja autor je podijelio s prisutnima svoja razmišljanjima o motivima pisanja, tijekovima istraživanja i zaključcima koji upućuju na  neophodnost pokretanja projekta brendiranja Grada Paga, kao postupka kojim grad i okruženje, aktiviranjem  postojećih resursa, može postići značajan razvojni iskorak.

Zahvaljujući se organizatoru i domaćinu tog značajnog kulturološkog  ali i gospodarsko-izdavačkog događaja, autor je s zadovoljstvom  potpisao brojne primjere knjige.

0
0
0
s2smodern