e-skolaOŠ Jurja Dalmatinca Pag potpisala je ugovor s CARNetom i Zadarskom županijom za sudjelovanje u projektu e- Škole. Na natječaj za sudjelovanje u projektu prijavilo se 700 osnovnih i srednjih škola RH, a u projekt je ušlo 150 osnovnih i srednjih škola.
Nositelj projekta je Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet, a svrha projekta je stvaranje digitalno zrelih škola. Provedba projekta odvijat će se u dvije glavne faze.
Pilot projekt, u trajanju od 2015-2018, vrijednosti 40.000.000 eura, obuhvatit će oko 150 škola na području RH.

Naša škola dobiva:
HARDVER OPREMU: (optika, mrežna infrastruktura (WiFi, LAN) za cijelu školu (čak se pokriva i dvorana) + područne škole kvalitetniji routeri naadsl-u, predmeti u fokusu - STEM (science,technology, engineering,mathemakonkretno: matematika, fizika, biologija, kemija, 1učionica sa Smart /tv velike dijagonale + tableti za učenike (posebni materijali/DOS isoftver), 1 učionica sa prezentacijskom opremom (pametna ploča), svaki učitelj tablet, svaki nastavnik STEM područja hybridni laptop, ravnatelj (stručni suradnici?)laptop, računala za administrativno osoblje, SOFTWER/USLUGE e-dnevnik, DOS- digitalni obrazovni sadržaj – 7.i 8.razred STAM predmeti sigurno - kroz nakladnike ali i portale Carnet (LIBAR)- škole u projektu će biti "obavezne" ga koristiti, repozitorij DOSa, ERP – Enterprise resource planning- softver za upravljanje školom – (administrativni, računovodstveni i upravljački procesi),
EDUKACIJU za ravnatelje, STAM nastavnici - DOS (digitalni obrazovni sadržaj), ostali nastavnici – e-dnevnik, administrativno osoblje – ERP edukacija u našoj školi,max 50km od škole, webinari, online tečajevi, LMS itd.

HODOGRAM AKTIVNOSTI
1.tehničkaopremljenost -
Uvođenje optike i mrežne inforastrukture planira se učiniti preko ljeta, a nakon toga slijedi edukacija za e-dnevnik tako da bi se počelo slijedeće školske godine.
2. edukacija nastavnika
(STAM predmeti naročito) za korištenje opreme i DOS ali i ostali nastavnici putem seminara / online tečajeva LS / webinara - eudkacija kreće početkom slijedeće godine
3. uvođenje ostale opreme - učionica /tableti/laptopi
4.ERP - administrativno osoblje - edukacija - ERP sustav za administrativno osoblje

0
0
0
s2smodern