cz
Gradska uprava Grada Paga radi sa strankama od 9,00-12,00 sati ponedjeljkom i četvrtkom, uz obaveznu prethodnu najavu.
Uredovno vrijeme pisarnice, za rad sa strankama, je svakim radnim danom od 9,00 do 12,00 sati.


Izbori za zastupnike za Hrvatski sabor 2020

Novosti & Aktualnosti

25 Lipanj 2020
24. lipnja 2020. godine Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je nove odluke vezano za privremenu zabranu prelaska preko ...
23 Lipanj 2020
23. lipnja 2020. godine s početkom u 9 sati održana je telefonska sjednica stožera Civilne zaštite Grada Paga zbog novonastale situacije u ...
23 Lipanj 2020
Turistička zajednica Grada Paga raspisuje Javni poziv za prijavu rješenja suvenira Grada Paga u 2020. godini. Pravo sudjelovanja na Javnom ...
26 Lipanj 2020
Djelatnici tvrtke CIKLON d.o.o. za sanitarnu zaštitu čovjekove okoline, Zadar provesti će mjere suzbijanja odraslih oblika komaraca (adulticidne dezinsekcije) na području Vašeg Grada. Suzbijanje komaraca obaviti će se metodom hladnog orošavanja uz uporabu stroja koji aplicira kapljice insekticida u ULV spektru, čime se postiže bolje prekrivanje prostora i veća efikasnost.

Obavijesti

  • 19. sjednica GRADSKOG VIJEĆA GRADA PAGA

    Na temelju članka 34. st. 4. Zakona o lokalnoj i

    više informacija
  • Objava biračima

    Predsjednik Republike Hrvatske je 20. svibnja 2020.godine donio Odluku o

    više informacija
  • Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora KLASA: 372-03/20-30/6, URBROJ: 2198/24-04/01-20-1

    Na temelju članka 3. i 7. Odluke o poslovnim prostorima

    više informacija
  • Natječaj za davanje u zakup javne površine KLASA: 363-05/20-50/25, URBROJ: 2198/24-04/01-20-1

    Natječaj za davanje u zakup javne površine KLASA: 363-05/20-50/25, URBROJ:

    više informacija
  • Godišnji plan upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Paga za 2020. godinu

    Na temelju članka 5. Uredbe o postupku izdavanja koncesijskog odobrenja

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

34. Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno uređenje


Klasa: 372-01/11-01/24

Ur.broj: 2198/24-30-11-03

Pag, 22. prosinca 2011.

 

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga ( klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.),  Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno uređenje raspisuje ponovljeni

N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga


1. Predmet zakupa je poslovni prostor  koji se nalazi u Gradu Pagu, na kat.č.br. 12223 k.o. Pag,  tzv. «II MAGAZIN», na adresi Prosika bb,  ukupne površine 438 m2.

2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 01. siječnja 2012.g. do 29. veljače 2012.g., u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti za vrijeme zimskog karnevala. Zakupnik je dužan za vrijeme trajanja zakupa svake subote organizirati karnevalski ples, te dječji karneval u dva navrata tijekom mjeseca veljače.

3. Početna  zakupnina za poslovni prostor iznosi 5.000,00 kuna za cijelo razdoblje.

4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamstvo za ozbiljnost ponude  u iznosu od 10% od ukupne početne zakupnine. Uplata  jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun  broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68  5738 – OIB.

5. Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana zaključiti će se u roku  8 dana računajući od dana izbora  najpovoljnijeg ponuditelja. Ukoliko izabrani ponuditelj  ne zaključi ugovor  o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu, a ugovor će se sklopiti sa slijedećim najpovoljnijim ponuditeljem.

6 . Ponuda mora sadržavati:

- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne osobe)

- iznos zakupnine koju ponuditelj nudi

-  dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje

- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.

  1. Zakupnik je dužan zakupninu platiti u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu, u protivnom zakupodavac ima pravo ugovor smatrati raskunutim, a zakupnik gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.
  2. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje,  komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.
  3. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji  poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.

10.  Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne  isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz  sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.

11.  Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.

12.  Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:

GRAD PAG, Branimirova obala 1,  23 250 Pag, s naznakom

“za zakup poslovnog prostora – II MAGAZIN”- ne otvaraj”

13.  Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj  telefona : 023/600-833.

 

v.d. pročelnika:

Ana Šupraha v.r.