obkat

Novosti & Aktualnosti

30 Listopad 2025
Grad Pag je ugostio zastupnika u Europskom parlamentu Karla Resslera i njegovog suradnika Mateja Lucića. U Gradskoj upravi dočekao ih je gradonačelnik Grada Paga, s kojim su razgovarali o aktualnim i budućim projektima Grada, mogućnostima korištenja europskih fondova, razvoju jedinica lokalne samouprave te o daljnjem razvoju grada Paga.
29 Listopad 2025
U razdoblju od 28. studenoga do 31. prosinca 2025. godine Pag će ponovno zasjati u blagdanskom ozračju kroz manifestaciju Advent u Pagu ...
27 Listopad 2025
Danas je u Gradskoj vijećnici održana 3. sjednica Gradskog vijeća Grada Paga na kojoj su donesene važne odluke za daljnji razvoj i ...
27 Listopad 2025
Turistička zajednica Grada Paga započela je proces izrade Plana upravljanja destinacijom, strateškog dokumenta od ključne važnosti za ...
22 Listopad 2025
U organizaciji Veslačkog saveza Dalmacije i Veslačkog kluba Pag, u subotu 19. listopada na plaži Prosika održana je 4. regata mini kupa VSD ...

Obavijesti

  • 03. sjednica GRADSKOG VIJEĆA GRADA PAGA

    Na temelju članka  34. st. 3. Zakona o lokalnoj i

    više informacija
  • OBAVIJEST o suzbijanju štetnih glodavaca

    Djelatnici tvrtke CIKLON d.o.o. za sanitarnu zaštitu čovjekove okoline, Zadar

    više informacija
  • Natječaj - samostalni upravni referent za imovinsko pravne poslove

    Natječaj - samostalni upravni referent za imovinsko pravne poslove - pogledaj dokument

    više informacija
  • P O Z I V za predlaganje programa i projekata javnih potreba u područjima odgoja i obrazovanja, kulture, tehničke kulture, sporta i rekreacije, te ostalih programa iz područja društvenih djelatnosti od interesa za opće dobro Grada Paga u 2026. godini

    Poziv za predlaganje programa i projekata javnih potreba u područjima

    više informacija
  • Rješenje o određivanju biračkih mjesta na području Grada Paga za provedbu dopunskih izbora.

    Rješenje o određivanju biračkih mjesta na području Grada Paga za

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
transparentnost

34. Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno uređenje


Klasa: 372-01/11-01/24

Ur.broj: 2198/24-30-11-03

Pag, 22. prosinca 2011.

 

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga ( klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.),  Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno uređenje raspisuje ponovljeni

N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga


1. Predmet zakupa je poslovni prostor  koji se nalazi u Gradu Pagu, na kat.č.br. 12223 k.o. Pag,  tzv. «II MAGAZIN», na adresi Prosika bb,  ukupne površine 438 m2.

2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 01. siječnja 2012.g. do 29. veljače 2012.g., u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti za vrijeme zimskog karnevala. Zakupnik je dužan za vrijeme trajanja zakupa svake subote organizirati karnevalski ples, te dječji karneval u dva navrata tijekom mjeseca veljače.

3. Početna  zakupnina za poslovni prostor iznosi 5.000,00 kuna za cijelo razdoblje.

4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamstvo za ozbiljnost ponude  u iznosu od 10% od ukupne početne zakupnine. Uplata  jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun  broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68  5738 – OIB.

5. Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana zaključiti će se u roku  8 dana računajući od dana izbora  najpovoljnijeg ponuditelja. Ukoliko izabrani ponuditelj  ne zaključi ugovor  o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu, a ugovor će se sklopiti sa slijedećim najpovoljnijim ponuditeljem.

6 . Ponuda mora sadržavati:

- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne osobe)

- iznos zakupnine koju ponuditelj nudi

-  dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje

- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.

  1. Zakupnik je dužan zakupninu platiti u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu, u protivnom zakupodavac ima pravo ugovor smatrati raskunutim, a zakupnik gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.
  2. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje,  komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.
  3. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji  poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.

10.  Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne  isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz  sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.

11.  Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.

12.  Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:

GRAD PAG, Branimirova obala 1,  23 250 Pag, s naznakom

“za zakup poslovnog prostora – II MAGAZIN”- ne otvaraj”

13.  Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj  telefona : 023/600-833.

 

v.d. pročelnika:

Ana Šupraha v.r.